Sevgi;
Yalansız olduğu zaman, paylaşılınca güzeldir..


19 Aralık 2007 Çarşamba

Eski Bayramlar Nerde, Nerde Bize Mendil ,Şeker Veren Büyüklerimiz?

Tüm sevdilerimin,
arkadaşlarımın ve ziyaretçilerimin bayramını kutlarım..



Ben hiç sevemedim bayramları büyüdükçe..
Büyüdükçe hep sevdiğim ve hep yanımda olacaklarını sandığım büyüklerimizi yitirdim..Bayramlarda onlarla birlikte yitip gitti ama bu durumda büyük olan şimdi biziz ve küçüklerimizin yanında olmaya gayret göstermeliyiz.
Bayram kurban bayramı oluncada daha acı veriyordu hayvan sever bir çocuk olarak bana.Katliam gibi görüntüler bana kurban bayramından çok işkenceyi anımsatıyordu ve böyle sürdüğü sürece kurban bayramları bana sokağa çıkma yasağı, tv haberleriyse zapinkle geçecek ne yazık ki..Olması gereken şu ki; bizden sonraki nesillere kurban bayramının vahşet olmadığını anlatabilmek sevgili büyükler..

4 yorum:

Adsız dedi ki...

Güzellik, birlik, beraberlik dolu, her zaman bir öncekinden daha güzel ve mutlu bir Kurban Bayramı diliyoruz. Büyüklerimizin ellerinden küçüklerimizin gözlerinden öpüyoruz.

Adsız dedi ki...

Haklısın sevgili Kedikız'cığım, bu bayramın adı bile üzüntü verici...
Gelecek bayramlarda sadece bayramlaşma sevinci yaşamanı ve tüm sevdiklerinin yanında olduğu sağlıklı mutlu ömürler dilerim...
:) Kim'e de sağlıklar diler, Sana da sağlıkla darısı başına der, Yavrunun gelişinin mutlu haberini beklerim,
Sevgiyle...
Not: O minik Patiklere bayıldım ve kopyalayıp sakladım :)

Funda (geckalmadimki)

buse dedi ki...

ewet gerçekten herşey çok güzel.Ben 11 yaşındayım.hastayım ciddi bi hastalık.daha çocukluğumu yaşayamayıp göçüp gidicem.daha tatlı günlerimi yaşayamayıpta=(..
göçüp gittiğim günde 27.03.2008 salı..
HAYAT ÇOK GÜZEL EĞER BİRİLERİNİ ÜZDÜYSEM ÖZÜR DİLERİMM..!!
bütün türkleride çok seviyorum.
(Ne Mutlu Türküm Diyene.)

buse dedi ki...

ne demek istediğimi anlamışsınızdır.ama lütfen sama diyipte geçmeyinn!!